تبلیغات
enterteiment - اهداف نمایشگاه رسانه های دیجیتال

اهداف نمایشگاه رسانه های دیجیتال

1)    جریان سازی و بستر سازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ بومی، ملّی و اسلامی ‌در حوزه رسانه‌های دیجیتال

2)    ایجاد جایگاهی سالانه برای عرضه و ارزیابی رسانه های دیجیتال در کشور

3)    فراهم کردن محیطی به منظور ‌ایجاد همدلی و هم افزایی بین پدید آورندگان آثار در حوزه رسانه‌های دیجیتال

4)    توسعه خط و زبان فارسی در محیط رایانه و ابزارهای دیجیتال

5)    کاهش هزینه و توسعه دسترسی عمومی‌ به میراث مکتوب تاریخی، علمی، فرهنگی، دینی و هنری کشور

6)    حمایت از افراد، مراکز، مؤسسات، تشکل‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه تولید آثار و محصولات فرهنگی و هنری دیجیتال

7)    بستر سازی و فراهم کردن زمینه لازم برای تحقق جنبش نرم افزاری در حوزه محتوایی فنآوری اطلاعات

8)    ایجاد بستر رقابت میان تولیدکنندگان رسانه های دیجیتال در جهت رشد، شکوفایی و همچنین رونق بخشی به بازار داخلی و صادرات در‌ این صنعت

9)    ارتباط و تعامل با کشورهای دارای تکنولوژی در حوزه رسانه های دیجیتال به منظور بالا بردن سطح کیفی محصولات تولید شده در داخل کشور

10)    فراهم نمودن بستر لازم برای توسعه صادارت نرم افزارهای رایانه ای

نوشته شده در تاریخ سه شنبه 20 مهر 1389    | توسط: محمد عباسی    |    | نظرات()
=================================================================== ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
http://www.boxlink.ir/modules.php?name=l&op=AddLink